Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2011

Συνέντευξη του π.Βασιλείου Βολουδάκη στο briefingnews.gr




Aκολούθησα το παράδειγμα των Αγίων Αποστόλων και των διαδόχων τους που δημιούργησαν κατακόμβες, εξηγεί στο briefingnews.gr ο ιδρυτής της πολιτικής παράταξης «Κοινωνία» π. Βασίλειος Βολουδάκης. Η «Κοινωνία» έχει σχέση με τους ανθρώπους και τον Θεό, όπως σημειώνει, και πρότυπο της έχει τον Ιωάννη Καποδίστρια. Η απόφαση της δημιουργίας του κόμματος, που έφτασε να πάρει έντεκα χιλιάδες ψήφους στις τελευταίες εθνικές εκλογές, ήταν κοινή με την πρεσβυτέρα, υπογραμμίζει. Ο π. Βασίλειος δίνει την εικόνα ενός σύγχρονου Παπαφλέσσα, μιλά για ένα εγερτήριο σάλπισμα προς τον λαό για να αφυπνιστεί και να αγκαλιάσει την αλήθεια. Είναι προϊστάμενος στον Ιερό Ναό Αγ. Νικολάου Πευκακίων –Ασκληπιού και διετέλεσε Σχολάρχης (διευθυντής) στο Εκκλησιαστικό Λύκειο Αθηνών.
-π. Βασίλειε, πως πήρατε την απόφαση να ιδρύσετε πολιτικό κόμμα;

-Ακολούθησα το παράδειγμα των Αγίων Απόστόλων και των διαδόχων τους που δημιούργησαν Κατακόμβες! Τότε δεν υπήρχε δυνατότητα δημιουργίας πολιτικών Παρατάξεων, υπήρχε μόνο απόλυτος Μονάρχης και οι χριστιανοί ποτέ δεν κάνουν ένοπλο αγώνα για να ανατρέψουν πολιτικά καθεστώτα. ΄Ιδρυσαν Κατακόμβες, γιατί Χριστιανισμός σημαίνει Ζωή. ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΖΩΗ. ΨΥΧΟΣΩΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
Αυτό έγινε συνείδηση. Ότι ο χριστιανός, όταν δεν είναι ελεύθερος, ζει σε Κατακόμβες, όταν, όμως, είναι ελεύθερος, κυβερνάται από χριστιανούς και χριστιανικά, γιατί για τον χριστιανό η καθημερινή του ζωή είναι πνευματική ζωή. Τη συνείδηση αυτή είχε και ο Αγιος Κωνσταντίνος και, παρ’ ότι τότε δεν υπήρχαν εκλογές, όταν έγινε χριστιανός, γνήσιο πνευματικό παιδί της Εκκλησίας, έβγαλε τους χριστιανούς από τις Κατακόμβες, συρρίκνωσε με τη θέλησή του την εξουσία του και συγκυβέρνησε με τους Επισκόπους, όπως οι Απόστολοι με τους Επτά Διακόνους! Οι Επίσκοποι τα πνευματικά και αυτός τα βιοτικά και δημόσια πράγματα.
Ενώ, λοιπόν, αυτά εγίνοντο σε περιόδους απόλυτης Μοναρχίας, είναι δυνατόν να μη γίνονται σε περιόδους δημοκρατίας, όπου οι χριστιανοί πλέον δεν υπομένουν άρχοντες που κάποιοι τους φορτώνουν στη ράχη αλλά ψηφίζουν και εκλέγουν τους άρχοντές τους; Και όμως! Εδώ εφθάσαμε.
Είναι κατάντημα αυτό; Σε ένα κράτος, με λαό βαθύτατα θρησκευόμενο (από την αρχαιότητα ακόμη το «ομόθρησκον» ήταν το κύριο γνώρισμα των Ελλήνων) να μην υπάρχει εκπροσώπηση των εκκλησιαζομένων ανθρώπων στη Βουλή; Στη Βουλή των Ελλήνων, που εκπροσωπούνται οι πιο απίθανες και περιθωριακές μειοψηφίες να μη εκπροσωπούνται σ’ αυτήν οι άνθρωποι που κατακλύζουν τους Ναούς της Πατρίδος μας και βιώνουν την πνευματική ζωή;

-Δώστε μας το Ιδεολογικό στίγμα της Παράταξης σας; Το όραμα σας; Τι διαφορετικό πρεσβεύετε από τα υπόλοιπα κόμματα εντός και εκτός Βουλής;

-. Η Παράταξη αυτή απαρτίζεται από ανθρώπους που έχουν το ειδοποιό χαρακτηριστικό του Έλληνα: Πιστεύουν στον Θεό και στις Παραδόσεις του Γένους μας. Η αθεΐα ήταν από την αρχαία Ελλάδα η ασήμαντη μειοψηφία. Ωστόσο, το στίγμα της χριστιανικής ζωής είναι, ότι όσοι χριστιανοί ασχολούνται με τα Κοινά να μη επιβάλλουν ετσιθελικά τον Χριστιανισμό σε όσους δεν τον θέλουν αλλά να εφαρμόζουν απόλυτη και αληθινή ανεξιθρησκία, πράγμα το οποίο δεν ισχύει σε απολύτως κανένα άλλο πολιτικό κόμμα, όσο προοδευτικό και αν είναι. ΄Όλα τα κόμματα που κυβέρνησαν μέχρι σήμερα, αλλά και τα μικρότερα, που δεν έχουν κυβερνήσει, διακηρύσσουν και επιδιώκουν την εξάλειψη της Πίστεως! Απόδειξη η σημερινή κατάσταση. Εν ονόματι της προσχηματικής ανεξιθρησκίας καταργείται η οποιαδήποτε πίστη γιατί τάχα προσβάλλει την πίστη των …άλλων! ΄Ετσι, με το πρόσχημα αυτό, επιβάλλεται η αθεΐα ως η επίσημη έκφραση του Κράτους! Αυτή η προβολή της αθεΐας είναι, συγχρόνως, και η απόδειξη για τη ματαίωση κάθε καλού πολιτικού αποτελέσματος, αφού σε ένα πολιτικό πού δεν πιστεύει στο Θεό… όλα επιτρέπονται(!) για να θυμηθούμε τον Ντοστογιέφσκι. Επειδή όλα επιτρέπονται σ’ αυτό το είδος των πολιτικών, φθάσαμε στο σημερινό κατάντημα!
Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» έχει βάση πνευματική και γι’ αυτό είναι αξιόπιστη και για τη λύση των βιοτικών πραγμάτων. Η σημερινή χρεωκοπία της Πατρίδος μας είναι αποτέλεσμα της πνευματικής της χρεωκοπίας, γιατί, όπως έγραφε ένας γνωστός στο Πανελλήνιο και σοφός Ιεράρχης, ο πρώην Κισάμου Ειρηναίος, «οι πολιτικοί μας αδιάκοπα υπόσχονται στο λαό μας παροχές αλλά όχι Αρχές»! Αλλά χωρίς Αρχές, ούτε παροχές δεν έδωσαν!
Το διαφορετικό , λοιπόν, της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» έγκειται στο ότι για τα στελέχη της η Πίστη δεν είναι μια προσωπική τους μόνο υπόθεση αλλά η σπονδυλική στήλη του πολιτικού τους Προγράμματος, αφού ο Κυβερνήτης που πιστεύει στον Θεό, ενώ αφήνει αδέσμευτους τους πολίτες να έχουν τις πεποιθήσεις τους και τον όποιο τρόπο ζωής επιθυμούν, αυτός αυτοδεσμεύεται να κρίνεται από τους πολίτες και με τους ανθρώπινους αλλά και με τους θείους Νόμους. Ο πιστός Κυβερνήτης δεν μπορεί να απαγορεύσει στον άλλο να είναι αυτό που θέλει, ούτε να ζει αυτό που θέλει, του απαγορεύει, όμως, να εμποδίζει τους μη ομόφρονές του να ζουν και αυτοί όπως θέλουν. Οι πολιτικοί που πολιτεύονται μέχρι σήμερα, κάποιοι με κεκαλυμμένο και κάποιοι άλλοι με απροκάλυπτα φασιστικό τρόπο επιδιώκουν να απαλείψουν τις Αρχές και τις Παραδόσεις που έκαναν το Γένος μας να μεγαλουργήσει, κυριευμένοι από ένα απίστευτα δαιμονικό πάθος, από μια μανία εναντίον κάθε τι που θυμίζει το Υπερφυσικό!
Ωστόσο η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» δεν είναι θρησκευτικός Σύλλογος, όπως κάποιοι την ειρωνεύθηκαν, αλλά Πολιτική Παράταξη με πολιτικό σχεδιασμό. Πρόσφατα, σε σχετικό φυλλάδιο που κυκλοφορήθηκε, αναλύονται οι Αρχές, το Όραμα και οι πολιτικές της επιλογές. Θα επακολουθήσει και πληρέστερο πρόγραμμα για κάθε τομέα της Δημόσιας ζωής.
Οι λύσεις για όλα τα βιοτικά προβλήματα υπάρχουν, όμως υπάρχουν και τα συμφέροντα, που εμποδίζουν τις λύσεις, αφού οι πολιτικοί στηρίζουν και στηρίζονται στα συμφέροντα. Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» είναι αποφασισμένη να αρχίσει από εκεί τους αγώνες με άκαμπτη αποφασιστικότητα, χωρίς να παίρνει εντολές από κανέναν. Τα υπόλοιπα είναι πολύ πιο εύκολα.

-Το όνομα «Κοινωνία» πως προέκυψε;

π. Βασίλειος: «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» σημαίνει σχέση, όχι απλή επικοινωνία. Σχέση με το Θεό, σχέση με τους ανθρώπους. Σχέση Κυβερνητών και λαού. Όταν υπάρχει αληθινή και όχι υποκριτική-πελατειακή σχέση, τότε όλα τίθενται σε άλλη βάση. Μας χρειάζεται, λοιπόν, η ΚΟΙΝΩΝΙΑ, για τον αναβαπτισμό της Πολιτικής πρακτικής στην πνευματικότητα ώστε να ξαναγίνει διακονία του λαού και όχι κατεξουσιασμός του και τυραννία του.

-Πρότυπο του κόμματος σας έχετε τον Ιωάννη Καποδίστρια, όπως λέτε στη διακήρυξη σας. Πώς μπορεί να συνδεθεί πολιτικά ο Ιστορικός Κυβερνήτης με τα όσα δίδαξε ο Χριστός;

π. Βασίλειος: Ο Καποδίστριας ήταν βαθύτατα πιστός Χριστιανός με επίγνωση και, κυρίως, με ζωή χριστιανική. Γι αυτό ωφέλησε την Πατρίδα μας αλλά και πολλά μέρη του κόσμου. Γι’ αυτό ήταν ανιδιοτελής σε τέτοιο βαθμό, ώστε να αρνείται να λάβει και όσα εδικαιούτο. Αυτό το φρόνημα δεν μπορεί να το έχει ένας μη Χριστιανός και αυτό έχει αποδειχθεί μέσα στην ιστορία και ιδίως στις μέρες μας!
Ο Καποδίστριας γνώριζε ότι Χριστιανός δεν πρέπει να είναι μόνο ο Κληρικός αλλά και κάθε άνθρωπος για να είναι ολοκληρωμένος. Αυτός ήταν ο λόγος πού όρισε την εκπαίδευση των «Ελληνοπαίδων να είναι ομοία με των υποψηφίων Κληρικών»! Η Παράταξη «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» ταυτίζεται με το ήθος και τα πιστεύματα του Καποδίστρια αλλά διαφοροποιείται στο ότι δεν προτίθεται να επιβάλλει τον Χριστιανισμό σε όσους δεν τον θέλουν (αφού σήμερα έχει αλλοιωθεί ο πληθυσμός της Πατρίδος μας εν σχέση με την εποχή του Καποδίστρια) αλλά θα διαμορφώσει τέτοιες συνθήκες ώστε όλοι οι πολίτες να πολιτεύονται σύμφωνα με τα βιώματά τους.

-Με αυτή την κίνηση σας ,ξεκινάτε την επανάσταση σας;

-Αν εννοείτε την Επανάσταση ως την έγερση από την πτώση, ναι! Πρόκειται για Εγερτήριο Σάλπισμα προς τον λαό, να ξανασταθεί όρθιος και να αφήσει το χώμα, που του έχει γίνει μόνιμο περιβάλλον, από τότε πού έπεσε πνευματικά πολύ χαμηλά και, τώρα πια και βιοτικά χαμηλά. Κάνουμε εγερτήριο σάλπισμα για να αφυπνισθεί ο λαός μας και να αγκαλιάσει την ΑΛΗΘΕΙΑ. Να πάψει πια να πείθεται και να ακολουθεί αυτούς που τον τρέφουν συνεχώς με ψέματα και ψεύτικες υποσχέσεις.

-Στο κήρυγμα της Κυριακής στο Ιερό Ναό που προΐστασθε, μιλάτε και για την παράταξη σας;

- Ο λειτουργικός χώρος έχει άλλη αποστολή. Να μας φέρει μέσα μας τη Χάρη του Θεού για να συναισθανθούμε πόσο ανόμοιοι έχουμε καταντήσει με Εκείνον και να ζητήσουμε τη Χάρη Του και το έλεός Του μέσω της προσευχής και της Μεταλήψεως των Αχράντων Μυστηρίων. Ο λόγος για τις άλλες ανάγκες μας, πνευματικές (όπως π.χ. η Παιδεία) και βιοτικές είναι για άλλους χώρους και για άλλες ώρες.

-Δικούς σας ανθρώπους συμβουλεύσατε για το κόμμα σας. Τα παιδιά σας, την πρεσβυτέρα;

- Η απόφαση για τη δημιουργία της Παρατάξεως είναι κοινή με την πρεσβυτέρα μου γιατί και εκείνη πιστεύει ότι η πνευματική ζωή και η καθημερινή ζωή είναι αχώριστες και ότι η Πολιτική δεν πρέπει να αφήνει αδιάφορους τους Χριστιανούς. Δεν μπορεί, όμως, να αναμιχθεί στο εκτελεστικό μέρος της προσπάθειας γιατί η πρεσβυτέρα μετέχει στην ιερατική αποστολή του πρεσβυτέρου συζύγου της και, όπως «ιερεύς άρχων ανίερος», το ίδιο ισχύει και για τις πρεσβυτέρες, που συνδιακονούν με τον πρεσβύτερο σύζυγό τους. Τα σαρκικά αλλά και τα πνευματικά μου παιδιά συμμετέχουν ενεργά. Μάλιστα ο μεγαλύτερος υιός μας εξελέγη πρώτος Πρόεδρος και οδήγησε την Παράταξη σε τρείς εκλογικές αναμετρήσεις αλλά παραιτήθηκε στις αρχές αυτού του χρόνου γιατί κάποιοι «καλοθελητές» διέδιδαν συκοφαντικά ότι η Παράταξη ιδρύθηκε για να …προωθηθεί ο υιός μου! Αυτό έβλαπτε την Παράταξη, γιατί, ναι μεν οι νουνεχείς καταλαβαίνουν πόσο γελοία και ανυπόστατη είναι αυτή η συκοφαντία -αφού αν κάποιος θέλει να αγοράσει φόρεμα στη γυναίκα του δεν ιδρύει …εργοστάσιο υφασμάτων(!)- αλλά οι ευκολόπιστοι παρεσύροντο σ’ αυτήν την παγίδα.
Αν, πάλι, δεν είχαν επιστρατευθεί στο έργο της Παρατάξεως δικοί μου άνθρωποι θα μπορούσε κανείς να ισχυρισθεί: Αφού είναι σύμφωνες με το πνεύμα της Εκκλησίας μας οι διακηρύξεις της Παρατάξεως γιατί δεν πέφτουν πρώτοι στη μάχη αυτοί πού είναι κοντά στον π. Βασίλειο; Εξ άλλου γι’ αυτό δεν μου κάνατε και εσείς αυτό το ερώτημα;

-Ένας Ιερωμένος στην πολιτική. Μήπως αυτό για ορισμένους είναι ολίγον προκλητικό...

-Η Πολιτική, όπως γράφω και στο βιβλίο μου, πού θα κυκλοφορηθεί πρόσφατα, είναι Ποιμαντική. Ανήκει στην Ποιμαντική με την έννοια ότι η Εκκλησία έχει λόγο σε ολόκληρη τη ζωή των πιστών ανθρώπων. Δεν ασκώ, όμως έργο κοσμικού άρχοντος αλλά πνευματικού συμβούλου των πολιτικών. Αυτό είναι το έργο των Ποιμένων. Δεν είναι δυνατόν να είμαστε πνευματικοί σύμβουλοι και οδηγοί των ανθρώπων όλων των επαγγελμάτων, εκτός από τους Πολιτικούς! Φαντάζει αυτό προκλητικό σε κάποιους που έχουν άγνοια ως προς το έργο και την αποστολή των Ιερέων. Θεωρούν, άραγε πιο θεμιτό και υπέροχο το να έχουν οι Πολιτικοί συμβούλους επιχειρηματίες, μέντιουμ, αστρολόγους, άνομα και πολύχρωμα συμφέροντα, από το να έχουν συμβούλους Πνευματικούς Πατέρες;


-Δεχθήκατε επικρίσεις από συναδέλφους σας για αυτή την πρωτοβουλία σας;

- Κατά πρόσωπον, όχι! Μάλιστα Επίσκοποι και Κληρικοί με επαινούν και με προτρέπουν να συνεχίσω. Πίσω «από την πλάτη μου», όμως, πληροφορούμαι πως κάποιοι λένε και διαδίδουν αντίθετα. Εύχομαι να γινόταν ένας ευρύς δημόσιος διάλογος γι’ αυτό το θέμα. Αν είχαμε όλοι οι Κληρικοί συναντίληψη και κατανοούσαμε ποιά είναι η επιτακτική ανάγκη για την Πατρίδα μας, στις επόμενες κιόλας εκλογές θα ήσαν πνευματικοί άνθρωποι στην Κυβέρνηση!

-Ποιές οι προτάσεις σας για τη διακυβέρνηση της Χώρας; Πώς πρέπει να κυβερνηθεί αυτός ο τόπος;

- Η απάντηση σ’ αυτό το ερώτημα βρίσκεται στο νέο φυλλάδιο της «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», και υπάρχει και στο διαδίκτυο στην ιστοσελίδα της. Το πλήρες κυβερνητικό πρόγραμμα θα κυκλοφορηθεί σύντομα. Δεν είναι δική μου αρμοδιότητα να απαντήσω στο ερώτημά σας, αλλά θα αρκεσθώ σε κάποιους ενδεικτικούς άξονες:
1.Μία γλώσσα των πολιτικών προς τους μέσα και προς τους έξω. ΄Οποιος πολιτικός χρησιμοποιεί διγλωσσία έχει να κρύψει κάτι από τον λαό του. Αυτός εξυπηρετεί αλλότρια συμφέροντα. Είναι πράκτορας άλλων.
2. Γνώση της αξίας, της ιστορίας και των Παραδόσεων του Γένους μας ώστε να ανυψώσουμε την πνευματικότητα του λαού μας και να γίνουμε ισότιμοι συνομιλητές προς τους εταίρους μας και όχι μειονεκτικοί και κομπλεξικοί. Ιστορικές απόψεις, όπως του κ. Πάγκαλου, που απεφάνθη ότι συνεχιστές της Βυζαντινής Αυτοκρατορίας είναι οι …Οθωμανοί(!) είναι η απόδειξη του ότι όχι μόνο εκπροσωπείται η Βουλή μας από ανθρώπους που δεν χρειαζόμαστε αλλά και από ανθρώπους επικίνδυνους.
3. Αληθινή ανεξιθρησκία στην Παιδεία. Διαφορετικά Σχολεία, σύμφωνα με τις πεποιθήσεις του καθενός και όχι γενικευμένη αθεΐα σαν πρόσχημα μιας κακοποιημένης ανεξιθρησκίας.
4. Οικονομική πολιτική για όλους και όχι για λίγους. Δεν είναι δυνατόν να φορολογείται ένας μισθός υπαλλήλου πού ξοδεύεται σε βασικές ανάγκες προτού λήξει ο μήνας. Η φορολογία πρέπει να γίνεται στο πλεόνασμα και όχι στο υστέρημα των ανθρώπων. Φορολογούνται τα πλούτη, όχι τα χρήματα αξιοπρεπούς διαβιώσεως. Μια οικογένεια με 3-4 παιδιά και χωρίς ιδιόκτητο σπίτι δεν μπορεί να ζήσει σήμερα με στοιχειώδη αξιοπρέπεια με λιγότερα από 40.000 ευρώ ετήσιο εισόδημα. Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» έχει έτοιμες λύσεις σε όλους τους τομείς, που δεν είναι του παρόντος να εκτεθούν.

-Να υποθέσουμε ότι, αρκετοί θα σας χαρακτήρισαν «Νέο Παπαφλέσσα».

- Δεν έχουν σημασία τα επίθετα που μου αποδίδονται ή θα μου αποδοθούν. Εκείνο που προέχει είναι να κατανοηθούν σωστά αυτά που πρεσβεύω και να μου υποδειχθεί το πού σφάλλομαι. Δόξα τω Θεώ, δεν αισθάνομαι αλάθητος. Θέλω, όμως να μου υποδειχθούν τα λάθη μου και όχι να μου απαντούν «δεν είναι έτσι», χωρίς να μπορούν να μου ειπούν το πώς είναι.

- Είστε ικανοποιημένος από τα ποσοστά που έλαβε στις δύο προηγούμενες αναμετρήσεις που συμμετείχε η παράταξη σας. Δεδομένου ότι, μία φορά ήταν στις Εθνικές και η δεύτερη στις δημοτικές εκλογές.

- Η Παράταξη έλαβε μέρος και στις Ευρωεκλογές, δηλαδή σε τρείς αναμετρήσεις. Είμαι ικανοποιημένος από τα ποσοστά, λαμβανομένων υπόψη των συνθηκών που συγκεντρώθηκε τα ποσοστά αυτά. Παντελής έλλειψη προβολής. Ελάχιστα τηλεοπτικά λεπτά σε ώρες που δεν υπήρχε ακροαματικότητα. Ο λαός δεν γνωρίζει την ύπαρξη της Παρατάξεως. Όλα τα Μ.Μ.Ε. εφαρμόζουν με ομοφωνία «ομερτά» με σκοπό να μη μάθει ο λαός μας ότι υπάρχει στην πολιτική σκηνή κάτι εντελώς καινούριο. Κάτι έξω από το «σύστημα» αλλά από τα σπλάγχνα του λαού. Ωστόσο είναι βέβαιο ότι όποιος πληροφορείται για την Παράταξη δεν απομακρύνεται από αυτήν. Ενδεικτικό είναι το γεγονός ότι στις Ευρωεκλογές έλαβε περίπου 8000 ψήφους, μετά από σύντομη στόμα με στόμα πληροφόρηση, και στις Εθνικές εκλογές, που έγιναν σε τρείς μήνες μετά (και όλοι έλεγαν ότι τα ποσοστά της θα πέσουν γιατί στις Ευρωεκλογές ισχύει η χαλαρή ψήφος), έλαβε 11000 ψήφους! Στις Δημοτικές εκλογές, που έλαβε μέρος μόνο στην Αθήνα, τα ποσοστά της πενταπλασιάσθηκαν!

-Οργανωτικά το κόμμα σας, πως λειτουργεί; Γραφεία, εκπρόσωποι, συμβούλια οικονομικοί υποστηρικτές.

- Η οργάνωση φαίνεται στην ιστοσελίδα Koinwnia.com. Υπάρχουν Γραφεία στην Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Άμφισσα, τα οποία συντηρούν με το υστέρημά τους στελέχη της Παρατάξεως. Μεγάλοι χορηγοί δεν υπάρχουν γιατί απαραίτητη προϋπόθεση για την αποτελεσματικότητα του εγχειρήματος είναι το να μη υπάρχει οποιαδήποτε δέσμευση σε κανένα και από κανένα.

-Για να γίνει κάποιος μέλος, να συμμετέχει ενεργά στο κόμμα σας, ποιες προϋποθέσεις πρέπει να πληροί;

- Για να γίνει απλό μέλος πρέπει να αποκηρύξει τη Μασονία και κάθε μορφής αποκρυφισμό, γιατί αυτά είναι τα εκκολαπτήρια των ολετήρων του Γένους. Βεβαίως πρέπει να έχει καθαρό ποινικό μητρώο και την καλή μαρτυρία και σύσταση πνευματικών ανθρώπων. Για να συμμετάσχει πιο ενεργά απαιτούνται και άλλες προϋποθέσεις αλλά και ικανότητες.

-Αν ήσασταν σήμερα Πρωθυπουργός, τι θα κάνατε για να σωθεί η Ελλάδα από τη Κρίση;

- Σας είπα ότι ο Κληρικός δεν επιτρέπεται και δεν πρέπει να γίνει κοσμικός Άρχων. Ωστόσο για να μη θεωρήσετε την απάντησή μου υπεκφυγή, θα σας μεταφέρω το σκεπτικό των πολιτικών της Παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑ».
Τα πρώτα βήματα: Άμεση αποσύνδεση της Δικαιοσύνης από την Κυβέρνηση και χορήγηση δικαιοδοσιών στους δικαστές ώστε να εισαχθούν σε δίκη –σε πολιτικά και όχι ειδικά Δικαστήρια– όλοι οι πολιτικοί της τελευταίας 30ετίας, που ενέχονται σε οικονομικά αδικήματα απιστίας κατά του Δημοσίου, με την κατηγορία της Εσχάτης Προδοσίας!
Άμεση αποσύνδεση του Στρατού από την Κυβερνητική εξάρτηση της Επετηρίδος του ώστε να αποκαλυφθούν οι καταχρήσεις και οι «προμήθειες» σε στρατιωτικό και λοιπό εξοπλισμό της τελευταίας 30ετίας και να εισαχθούν σε δίκη οι υπαίτιοι.
Άμεσος έλεγχος του Αθλητισμού και της Διαχειρήσεως όλων των Στοιχημάτων και έλεγχος της Διαχειρήσεως των Ασφαλιστικών Ταμείων της τελευταίας 30ετίας και εισαγωγή σε δίκη των ενεχομένων.
Δήμευση των περιουσιών των καταδικασθέντων και ισόβια κάθειρξή τους. Τα έσοδα του Δημοσίου μόνο μετά τις ενέργειες αυτές θα ανέλθουν σε τρισεκατομμύρια!
Αυτά, βεβαίως, για να επιχειρηθούν θα πρέπει ο Πρωθυπουργός να παραμείνει τουλάχιστον για ένα χρόνο έγκλειστος και να επικοινωνεί με τον λαό μόνο δια Τηλεοράσεως, διότι κινδυνεύει να δολοφονηθεί από τις πρώτες κιόλας ημέρες. Η διάβρωση του Κρατικού ιστού είναι απίστευτα εκτεταμένη!

Δημοσιογράφος Θεοχάρης Γιώργος
Πηγή : briefingnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου