Το τελευταίο καιρό με πόνο ψυχής βλέπουμε στο διαδίκτυο τον Κύπριο θεολόγο κ. Παναγιώτη Τελεβάντο που διαμένει στην Αμερική να καταφέρεται με αδικαιολόγητο μίσος εναντίον του μαχητικού ορθόδοξου Ιερέα π. Βασιλείου Βολουδάκη.
Στο προσωπικό του ιστολόγιο χωρίς διάλογο όπως ο ίδιος το δηλώνει, χωρίς επιχειρήματα συκοφαντεί τον π. Βασίλειο. Τον παρερμηνεύει και καταφέρεται εναντίον του με πρωτοφανείς χαρακτηρισμούς ακολουθώντας μια πολεμική σπίλωσης που ούτε στοιχειώδη λογική έχει αλλά ούτε και θεολογική υπόσταση. Με την πρώτη ανάγνωση των δημοσιεύσεων του καταλαβαίνει ο κάθε λογικός αναγνώστης την αντιχριστιανική του κατάκριση, όχι μόνο προς τον π. Βασίλειο αλλά και προς άλλους σεβαστούς Πατέρες. Εκ πρώτης όψεως η τακτική του αυτή μαρτυρεί έναν αδύναμο αδελφό μας που άγεται και φέρεται από τα εμπαθή συναισθήματα του.
Στο αγωνιστικό ιστολόγιο Αποτείχιση, σε ανάρτηση την παρουσίαση του βιβλίου του π. Βασιλείου στη Θεσσαλονίκη, διαβάσαμε μεταξύ άλλων και τα δυο παρακάτω σχόλια αναγνώστη που θέτουν τα πράγματα στη σωστή τους θέση και μας βρίσκουν σύμφωνους .
Σας τα παραθέτουμε και σαν ορθόδοξο βήμα θα θέλαμε να ρωτήσουμε και εμείς δημόσια τον κ. Τελεβάντο :
«Κ. Τελαβάντε μήπως τελικά είστε μασώνος; Για όλα έχετε να πείτε κάτι, συνήθως μάλιστα προσβλητικό και συκοφαντικό, για τον πόλεμο όμως εναντίον των μασώνων που έχει διακηρύξει ο π. Βασίλειος και τα μέλη της παράταξης ΚΟΙΝΩΝΙΑ δεν αναφέρεστε καθόλου. Γιατί; Σας ρωτάμε ξεκάθαρα, δεν υπεκφεύγουμε όπως εσείς και περιμένουμε την απάντηση σας !»
τα σχόλια
· Κάποιος δημοσιογραφών θεολόγος Κύπριος , κατοικών στην Αμερική χρησιμοποιεί τα σχόλιά σας για να δικαιώσει τον εαυτό του και συκοφαντεί με αισχρό τρόπο την προσπάθεια του π. Βασιλείου, χαρακτηρίζοντάς την Μακρακιστική! Γιατί δεν την χαρακτηρίζει Ρωμανιδική, αφού ο διαπρεπής Ορθόδοξος κληρικός και Θεολογος π. Ιωάννης Ρωμανίδης όχι μόνο ενθάρρυνε πιστούς να πολιτευθούν αλλά έθεσε και υποψηφιότητα ως Βουλευτής και, μάλιστα, με την «ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΡΑΤΑΞΗ» πού είχε τον χαρακτηρισμό Χουντική και κινδύνευε να διχάσει ως κληρικός τον λαό; Γιατί, επίσης δεν την χαρακτηρίζει Στανιλοαεϊκή, αφού ο γνωστός και μακαριστός Ρουμάνος Θεολόγος π. Δημήτριος Στανιλοάε, όχι μόνο αγωνίσθηκε για κάποια Παράταξη αλλά και διετέλεσε επί σειρα ετων βουλευτής στο Ρουμανικό Κοινοβούλιο; Χαρακτηρίζει τον π. Βασίλειο Μακρακιστή, για να συνδέσει σκόπιμα την άσχετη δογματική αίρεση του Μακράκη με τον π. Βασίλειο, ο οποίος διεκήρυξε πλειστάκις ότι δεν πρόκειται να γίνει βουλευτής, παρ’ ότι η ιδιότητα του βουλευτού δεν έχει καμμιά σχέση με την άσκηση εξουσίας, που απαγορεύουν οι ιεροι Κανόνες στους Κληρικούς. Συκοφαντεί τον π. Βασίλειο ότι έχει μετατρέψει τον Ναό του σε Κέντρο πολιτικής προπαγάνδας ,χωρίς να φοβάται τον Θεό για τα ψεύδη του που πλάθει από την άλλη άκρη του κόσμου χωρίς αναστολές και χωρίς να τρέμει όταν πλησιάζει να κοινωνήσει! Δεν διάβασε αυτά που εχει γράψει ο π. Βασίλειος τόσες φορές ότι οι Πατέρες μας, οι Κληρικοί μας και συνεδρίζαν με οπλαρχηγούς και ειχαν μετατρέψει τα μοναστήρια σε στρατόπεδα και μπαρουταποθήκες; Αφού αγνοεί την Ελληνική πραγματικότητα και το ότι χάνεται από μερα σε μέρα ο Χριστός από την Πατρίδα μας γιατί μιλάει; Και επί τέλους! Η δραστηριότητα αυτή του π. Βασιλείου τον «μάρανε», αφού δεν έχει μείνει τίποτα όρθιο στην Ελλάδα; Προεκλογικά , αυτό που πρέπει να παταχθει είναι η συσπείρωση πνευματικών προσώπων από τον π. Βασίλειο, που προσπαθεί, αφού όλα τα Μ.Μ.Ε. έχουν αποκλείσει τους πιστούς, να φέρει την Παράταξη στην επιφάνεια για να την γνωρίσουν οι πιστοι και οι εχέφρονες;
Η σταση και η μανιακή πολεμική του θεολόγου αυτού εναντίον του π. Βασιλείου δεν έχει ούτε λογική ούτε θεολογική εξήγηση. Μόνο μία: ΜΗΠΩΣ Η ΑΝΤΙΜΑΣΩΝΙΚΗ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΑΞΕΩΣ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» τον ενοχλεί ή εκτελεί διατεταγμένη υπηρεσια ως Αμερικανοδίαιτος, στη Χώρα που είναι η καρδια της ΜΑΣΩΝΙΑΣ; ΕΤΣΙ, ΟΛΑ ΕΞΗΓΟΥΝΤΑΙ!
Κ.Π.
Αγνοείτε, επίσης, Ή ΠΡΟΣΠΕΡΝΑΤΕ ΜΕ ΚΕΚΤΗΜΕΝΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ότι ο π. Βασίλειος ομιλεί για πολιτική εξουσία πού εκλέγεται από τους πιστούς και όχι για εξουσία που επιβάλλεται σαν καθεστώς αναντίρρητο, οπότε ο πιστός δεν στασιάζει αλλά ούτε και ευθύνεται. Μιλάτε συνεχώς για πολιτική εξουσία παρελθόντων αιώνων, συγχεοντάς την με την σημερινή πολιτική πραγματικότητα σαν να πρόκειται για το ίδιο πράγμα. Γιατί παρατρέχετε την ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ του Χριστιανού πού δεν αγωνίζεται για την είσοδο εκκλησιαζομένων στη Βουλή; Γιατί κάθε φορά λέτε τα ίδια και τα ίδια όταν ακούτε ότι εκκλησιαζομενοι ίδρυσαν Παράταξη; Γιατί λέτε όταν ακούτε ενορίτες να πολιτεύονται μαζί σαν ενα Σώμα ότι πολιτεύεται η Εκκλησία; Οι εκκλησιαζόμενοι αυτομάτως μετατρέπονται σε Εκκλησία, όταν συνεργάζονται για ένα κοινό σκοπό; Κάθε Σύλλογος εκκλησιαζομένων είναι Εκκλησία; Γιατί ο Σύλλογος των πολιτευομένων είναι Εκκλησία και εκφράζει την Εκκλησία; Ξερετε τι λέτε και τι γράφετε;
Κ.Π.